Diakonhoejskolen Cura

Har socialt udsatte, handicappede, børn og unge eller misbrugere din interesse? Så vælg Diakonhøjskolen, hvor du får en pædagoguddannelse med fokus på socialpædagogik. Hos os får du adgang til enhver form for diakonalt og pædagogisk arbejde.

OVERVIEW

The site diakonhojskolen.dk currently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have analyzed eighteen pages within the domain diakonhojskolen.dk and found seven websites referencing diakonhojskolen.dk. We have discovered two social networking platforms acquired by diakonhojskolen.dk.

DIAKONHOJSKOLEN.DK TRAFFIC

The site diakonhojskolen.dk has seen varying amounts of traffic all through the year.
Traffic for diakonhojskolen.dk

Traffic ranking (by month) for diakonhojskolen.dk

Traffic ranking by day of the week for diakonhojskolen.dk

LINKS TO DOMAIN

Diakonforbund.dk Fælles side for Diakonforbundet Filadelfia og Diakonhøjskolens Diakonforbund

En fælles hjemmeside for Diakonforbundet Filadelfia og Diakonhøjskolens Diakonforbund. Tillykke til de nye diakoner januar 2018. Til lykke til diakonerne juni 2017. Har du ikke fået en invitation via mail? Velkommen til årsmøde 21. Ritualisering kan implementere diakonale værdier i hverdagen.

Parterapi, individuel terapi, familieterapi

Individuelterapi ved depression, angst, stress, sorg, kriser, personligudvikling. Misbrugsterapi - Misbrugsbehandling - Misbrugsterapeut. Parterapi priser, individuel terapi priser, familieterapi priser, terapi priser, samtale priser, supervision priser. Jeg har konsultation i både Sønderborg Kommune. Jeg træffes nu også ca. en til to gange i ugen i Ribe. Farupvej 10 G, Ribe.

Danske Kirkedage

Kom med til temadag for Himmelske Dage på Heden 13. Formand for Danske Kirkedage takker af. Danske Kirkedage er det største fælleskirkelige arrangement i Danmark og finder sted hvert tredje år i Kristi Himmelfartsferien. Men har sin egen medlemskreds. 60 kirkesamfund, stifter og organisationer står bag Danske Kirkedage.

WHAT DOES DIAKONHOJSKOLEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of diakonhojskolen.dk Mobile Screenshot of diakonhojskolen.dk Tablet Screenshot of diakonhojskolen.dk

DIAKONHOJSKOLEN.DK SERVER

We discovered that the main page on diakonhojskolen.dk took three thousand six hundred and twenty-five milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
185.21.42.65

We detected that this website is implementing the nginx server.

Diakonhoejskolen Cura

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site diakonhojskolen.dk states the following, "This text is replaced by the Flash movie." We noticed that the website said " Vi huser også Teologi for Lægfolk." It also stated " Professionsbachelor i Diakoni og Socialpædagogik. Professionsbachelor i Kristendom, kultur og kommunikation. Info til praktiksteder og studerende. Bliv socialdiakon - og gør en forskel! Har du lyst til at arbejde med. Socialt udsatte, fx hjemløse og misbrugere. Børn og unge med særlige behov." The header had Socialpædagog as the highest ranking keyword. This keyword was followed by Pædagogik, Diakon, and Diakoni which isn't as urgent as Socialpædagog. The other words the site used was Handicappede. Kristendom is also included but could not be viewed by web engines.

ANALYZE MORE DOMAINS

- Διακονία Εκκλησιαστικά Ιερατικά Είδη

ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΣΤΕ ΤΟ Ε-ΜΑΙL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΕΙΔΗ ΜΑΣ. ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ. Mε την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Banco de Alimentos Diakonía Ecuador - Organizacion

Por favor, llene los campos. Somos una entidad sin fines de lucro que sirve. Como puente entre la abundancia y la carencia,. Logrando con ello ayudar a que las empresas tengan. Una verdadera responsabilidad social hacia. Ayudar a reducir el hambre en la población vulnerable de la. Ciudad de Guayaquil gestionando la recolección de alimentos,. En colaboración con la iglesia, el voluntariado laico, el sector.

Settore Diakonia - Comunità Emmanuel - Home

Diakonia e.V. Startseite

Kinder sind unser größter Schatz war nicht nur Luthers Überzeugung sondern sie ist auch die unserige. ist Träger von 18 Kindertagesstätten, Horten und Kinderkrippen, in denen etwa 1480 Kinder betreut werden. Auf unserer Seite finden Sie alle wichtigen Informationen zu unseren Kindertagesstätten. Wenn Sie Fragen haben, zögern Sie nicht, unser Kontaktformular.